شرایط بازگشت کالا

هدف اصلی آسارویدک رضایت کامل مصرف‌کننده می‌باشد. بر همین اساس خریداران می‌توانند کالای خریداری‌شده را طبق شرایط زیر تا ۷ روز به آسارویدک مسترد نمایند.

کالای ارسال‌شده مغایر سفارش اعمال‌شده از سوی خریدار باشد.
لطفاً قبل از بازنمودن کالا در هنگام تحویل دقت داشته باشید که اطلاعات مندرج در برچسب و یا فرم سفارش روی بسته با کالای سفارش داده‌ شده مطابقت داشته باشد. در صورت مغایرت در نوع کالا، رنگ کالا و ضمانت درج‌شده می‌بایست از بازنمودن کالا خودداری نموده و مراتب را طی ۲۴ ساعت به واحد پشتیبانی ”آسارویدک” اطلاع دهید.

*لازم به ذکر است کالاهای برقی پس از تحویل به مشتری درصورتی‌که اشتباه از سوی ارسال ”آسارویدک” نباشد در هیچ صورتی از سمت ”آسارویدک” استرداد نخواهد شد*

کالا ازنظر فیزیکی در هنگام تحویل مشکل داشته باشد.
خریدار موظف است در هنگام تحویل کالا در حضور مأمور تحویل، کالا را بررسی نموده و در صورت هرگونه مشکل فیزیکی از قبیل شکستگی و یا خراشیدگی آن را با تائید مأمور تحویل بلافاصله به تیم پشتیبانی ”آسارویدک” اطلاع دهد و طی زمان کمتر از ۲۴ ساعت با تیم ”آسارویدک” جهت استرداد کالا هماهنگ نماید.

شرایط جایگزین و یا استرداد وجه حاصل از بازگشت کالا

1- پس از استرداد کالا درصورتی‌که تائید کارشناس فنی مبنی بر مغایرت کالا و یا سلامت فیزیکی کالا به یکی از سه حالت ذیل به مشتریان پاسخ داده خواهد شد: درصورتی‌که خرابی ذاتی باشد و یا معیوب باشد با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال خواهد شد یا در صورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.
2- درصورتی‌که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تائید نخواهد بود و همان کالا مجدداً برای مشتری ارسال می‌گردد در این صورت کلیه هزینه‌های جابجایی به عهده خریدار می‌باشد.
3- بازگشت محصول خریداری‌شده به ”آسارویدک” جهت استفاده از ضمانت پس از بازه ی ۷ روز بر عهده خریدار می‌باشد. لازم به ذکر است، جهت بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، رسید تحویل کالا الزامی است. همین‌طور، محصول می‌بایست در بسته‌بندی اصلی خود ارسال گردد. (”آسارویدک” مسئولیتی در قبال محصولاتی که با بسته‌بندی اصلی و سالم ارسال نشده‌اند نخواهد داشت.

پرداخت هزینه برگشت کالا:

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از سوی ”آسارویدک” بوده است هزینه حمل کالای برگشتی به خریدار بازپرداخت خواهد شد.
برای واریز هزینه پست به‌حساب مشتری، قبض پستی با مهر مجموعه پست باید همراه کالا ارسال شود و یا می‌توانید به‌صورت پس‌کرایه کالا را به ”آسارویدک” برگشت دهید.
در صورت انصراف از خرید، یا تائید نشدن ایراد یا مغایرت توسط واحد فنی ”آسارویدک”، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، بر عهده خریدار می‌باشد.

شرایط ارسال:

 زمان ارسال کالا به مشتری:

آسارویدک” تمام سعی خود را همواره در ارسال سریع سفارشات به مصرف‌کنندگان دارا می‌باشد. ولی همواره زمان ارسال بسته به نوع سفارش کالا از تأمین‌کنندگان مختلف و موجودیت کالا برای اصفهان از همان روز تا ۲۴ ساعت و سایر شهرستان از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت از زمان ثبت سفارش می‌باشد.

هزینه ارسال:

خریداران عزیز با توجه به نوع درخواست ارسال و اصفهان و یا شهرستان بودن سفارش در زمان خرید می‌توانند هزینه ارسال و نوع پرداخت آن را انتخاب نمایند.

امکان تغییر ادرس سفارش:

درصورتی‌که کالا هنوز از طرف ”آسارویدک” ارسال نشده باشد امکان تغییر آدرس برای خریداران مهیا می‌باشد که در آن شرایط می‌بایست با تیم پشتیبانی تماس آسارویدک تماس حاصل نمایند و آدرس جدید را اعلام نمایند.

درخواست ارسال سریع و یا دریافت حضوری:

مشتریانی که درخواست دریافت حضوری و یا ارسال سریع را داشته باشند می‌توانند پس از ثبت سفارش کالای خود به‌صورت حضوری پس از هماهنگی با واحد فروش و پشتیبانی ”آسارویدک” به دفتر آسارویدک مراجعه و کالای خود را دریافت نمایند و یا با واحد ارسال ”آسارویدک” تماس حاصل نمایند و درخواست ارسال به‌صورت ارسال به غیر (درخواست ارسال خارج از نوبت ارسال ”آسارویدک” که شامل هزینه ارسال بیشتر خواهد بود) را نمایند.

بستن
مقایسه